Как се става милионер в One Coin. На човек никога не му се дава желание, без в същото време да му се даде и силата да го осъществи! -
togeo.alle.bg сайт на Тодор Георгиев

Науката мулти левъл маркетинг МЛМ - ЕДНА НЕВЕРОЯТНА ИНДУСТРИЯ

Науката  МЛМ
Индустрия на 21  век .

  

МЛМ мрежов маркетинг: бизнес и реализиране на продажби – обречени ли сте на провал?

 

Всичко, което трябва да знаете и да имате предвид, преди да се впуснете в приключението network marketing или млм – без увъртания, само цялата истина!

Мрежов маркетинг /Network Marketing/ – за мнозинството от хората, този термин е абсолютно непознат. А за една друга, също голяма група от хора – този термин прави директна връзка с измамите наречени финансови пирамиди. За тях тази индустрия означава само едно единствено нещо – провал. И вероятно са прави.

За тях това означава, обвит в големи обещания лесен бизнес, където не си мърдаш пръста, купуваш който и да е бизнес пакет и от там нататък потичат мед и масло в живота ти.

Стотици хиляди, че дори милиони хора по целият свят в една или друга степен са се докосвали до тази индустрия и не са успели.

Болшинството от тях познават единствено и само провала.

Купуваш пакета, излизаш навън, започваш да го предлагаш, и го предлагаш, и го предлагаш, не се случва нищо, зарязваш всичко и на висок глас казваш … пазарните мрежи не струват, това е пълен боклук.

Едно изследване на Фолксваген казва, че ако един клиент остане доволен от нашият продукт, то той го препоръчва на между 2 и 6 души.

Ако остане недоволен обаче, той със сигурност казва на минимум 17 души, че този продукт не струва изобщо нищо.

Подобно нещо се случва и с хората провалили се в Мрежовия маркетинг.

Те се чувстват предадени, излъгани и никога повече от устите им няма да се отрони дори една единствена добра дума по адрес на някой, който работи в МЛМ /Мулти левъл маркетинг/.

Виновникът за този емоционален стрес се нарича чувство за собствена значимост или накратко ЕГО. Липсата на личностно израстване, липсата на основни човешки принципи и ценности, често липсата на стабилен морал провалят дистрибуторите.

Какви са разликите в МЛМ бизнеса?

Бизнесът е различен от традиционната търговия в много направления.

За него не е нужен офис, няма персонал, няма наем на помещение, склад и още куп реквизити, без които обикновено не би могла да съществува, която и да е фирма или компания.

Всичко, което болшинството от хората знаят и са били научени за бизнеса, няма значение в този отрасъл.

Тук не работите за никого, няма началник, няма подчинени. Тук е може би едно от малкото места в бизнеса, където подкупите и връзките с високопоставени и влиятелни служители не са от значение.

Тук разчитате единствено и само на собствените си способности и качества.

Какво казва статистиката за Мрежовия маркетинг?

Индустрията наречена Network Marketing е мултимилиарден глобален бизнес, където всяка седмица над 350 000 души по целият свят започват работа към една или друга компания.

Световната федерация за директни продажби представя доста интересни факти за развитието на индустрията. МЛМ бизнесът е система на работа и печелене на доходи, който води началото си от 1940г., когато е основана компания Nutrilite в САЩ.

Само за 2010г. в периода на брутална икономическа криза индустрията на пазарните мрежи фактурира над 102 милиарда евро по целия свят.

За 2008г. статистиката за индустрията на МЛМ бизнеса сочи ръст на продажби от над 11 милиарда евро само на стария континент.

През 2010г. само в Испания, във време на бушуваща икономическа криза и фалити на цели сектори МЛМ компаниите фактурират над 592 милиона евро.

268% е растежа на индустрията за последните три години в световен мащаб и се очаква, че в следващите три години, ще се увеличи двойно.

Днес 87,6 милиона души по цялото земно кълбо работят в една от хилядите МЛМ компании и тенденцията е да достигнат почти 100 милиона в следващите 10 – 15 години.

Повече от 7 милиона души се занимават с Network Marketing само в Европа. Като на старият континент пазарните мрежи са далеч под нивата постигнати в Азия и Латинска Америка например.

В Централна Америка съществуват държави, като Пуерто Рико, Доминиканската Република и Панама, в които огромни маси от хора се занимават единствено и само с пазарни мрежи.

В България, в ден днешен има над 52 000 души дистрибутори на различни МЛМ компании, и тенденцията е към солидно увеличаване на техният брой.

Тези, които днес решат да започнат бизнес с МЛМ компания, трябва да приемат, че методите за успех са напълно различни от тези на традиционния бизнес.

Как се променят хората отвън?

Наистина, важно е да се отбележи как се променят хората. Тяхната промяна започва първо отвън. Започва се със стила на обличане, който имаме.

Дрес дрес кода е от изключителна важност в тази индустрия. Носенето на официални дрехи се превръща в ежедневие и подбора на такива доста често е изключително предизвикателство за много дистрибутори.

Носенето на вратовръзка например със сигурност е досадна подробност в обикновеното ежедневие, но в развитието на пазарните мрежи тя е задължителен атрибут.

Хората, които имат усет и афинитет към правилен подбор на дрехи за случая, ще натрупат доста червени точки прилично бързо.

На другите се препоръчва да се обърнат към жена си или ако това не помогне към професионален стилист.

Винаги бъдете добре подстриган и обръснат или ако се отнася за жена тя трябва да съблюдава и да бъде винаги в перфектен външен вид, прическа, нокти, депилация и т.н.

Следващата промяна, която настъпва и е проблем за доста хора е движението по график на различни места, доста често отдалечени едно от друго на десетки, че и на стотици километри.

В задължителен инструмент за работа се превръща обикновеният хартиен тефтер или електронен такъв ако е наличен.

Качеството да съхраняваме и пазим информация като телефонни номера, адреси, имена, всякакви по вид и цвят насоки, драсканици, фигурки, въобще всичко, което може да ни подскаже или помогне да намерим бързо някой или нещо се превръщат в изкуство.

В индустрията, да сте навреме на правилното място е от жизнена важност. Тук имате постоянно срещи на различни места.

За това помагат всякакви видове електронни и хартиени карти, GPS – и, карти на градския транспорт и въобще всякакви инструменти, които ще ни позволят да сме там където трябва навреме.

Стилът на говорене неизбежно се променя и доскоро често използваните приятни жаргонни фрази е желателно да не се употребяват.

Това е изискване, което проваля много дистрибутори, които не съумяват да пречупят пиперливият си език. С напредването на времето настъпва и нуждата от повече познания по основни икономически дисциплини.

Обикновенно липсата на най-ценният ресурс – „време” е сериозна пречка в работата. Ако бизнесът ви върви имате нужда от актуализиране на информацията си в четири основни дисциплини.

Познанията по фирмена администрация, ще ви спестят доста потене и нерви при контакта ви с държавната администрация, и с контакта ви с други фирми в комерсиалната част на бизнеса.

Счетоводството, като дисциплина, ще ви позволи да имате постоянен контрол над прихода и разхода на вашата нова компания.

Това е дисциплина, която доста частни училища и центрове предлагат и не е нужно да кандидатствате в университет, за да си набавите нужните познания.

Курсовете по продажби, които са почти 100% в частни училища или школи, и не са скъпи, ще ви позволят бързо да влезете в час, за това как и на кого какво да предложите, и как да го направите професионално.

Тук напълно отпада нуждата да се ходи до пазара „Кирков”, за да се придобиват желаните умения.

Задължителни са познанията по маркетинг. Особенно се препоръчва задълбочаване на познанията по online такъв.

Дори да не ни харесва, трябва да признаем, че в днешно време без интернет, където някак си всичко в вкарано в проклетия монитор, сме загубени.

Накрая идва момента с езиковата бариера. Тази индустрия е глобална и компаниите предлагат платформа, която е на международно ниво.

Тук става ясно, че владеенето на поне един чужд език като английски или испански би направил контакта с различни хора по света значително по лесен и приятен.

Как се променят хората отвътре?

Така и така започнахме да говорим за промяна, и е редно да спомена, че промяната настъпва и отвътре в хората. При някой това е доста дълъг и болезнен процес, при други не толкова.

Факта, че сме избрали да работим в индустрията на МЛМ, и че сме готови да приемем всички предизвикателства дава индикация, че сме на път да разчупим зоната си на комфорт.

Зоната на комфорт е онова невидимо нещо, което повишава нашите доходи. Намира се дълбоко вътре в черепната ни кутия – въобще то е вътре в нас.

То е нещото, което ни кара да чувстваме както се чувстваме сега точно в този уникален момент. Да намалиш зоната си на комфорт, означава да претърпиш лично израстване, означава да повишиш доходите си.

Мястото извън зоната на комфорт е нашето поведение, когато сме подложени на напрежение, когато ни е страх, когато нещо ни притеснява.

Зоната на комфорт е нашето поведение в отговор на всички притеснения физически или виртуални, които бихме могли да имаме.

Много често в живота си наблюдаваме хора, които изведнъж се сблъскват с големи суми пари и малко след това ги губят по най-нелеп начин.

Хора, които имат отлични възможности, започват добре, но малко след това става ясно, че не се възползват и често бързо фалират.

Нека е ясно, че ако човек влезе в контакт с много пари, без предварително да е подготвен затова съзнателно, е много вероятно богатството му да изтрае малко и да завърши губейки го.

Болшинството от хората не притежават вътрешната нагласа и качества да създадат, запазят и увеличат големи количества пари.

Не притежават познанието за това, как да се справят с поредицата от предизвикателства, която съпътства притежаването на големи количества пари.

Перфектен пример за това са хората, които печелят от лотарията или от тотото.

Да ти е удобно означава, че нямаш успех. Успехът не е означава удобство. Ако беше удобно, много хора щяха да печелят милиони долари. Успехът идва с непрестанното търсене на предизвикателства извън зоната на комфорт.

Промяната отвътре идва с практиката.

Има един стар и досаден рефрен, който казва – „апетита идва с яденето”. Е този рефрен важи на 100% в индустрията на пазарните мрежи. Това с други думи означава практика, практика, практика и практика!

Животът е най-добрият учител, и през по-голямата част от времето той не ти говори. Той сякаш те подбутва. С всяко подбутване сякаш ти казва – „събуди се, има нещо, което искам да научиш”.

Ако научиш и схванеш уроците на живота, ще ти върви добре. Ако ли не, животът просто ще продължи да те побутва.

Хората отговарят на това побутване по два начина.

Едните оставят живота да ги подбутва завинаги. Другите отвръщат и те подбутвайки и блъскайки срещу шефа си, срещу жена си, срещу правителството. Те не осъзнават, че живота ги побутва.

Ако ти научиш този урок, ще израстеш. Ако ли не, ще виниш всички и всичко за нещастието си. Ще живееш чакайки и разчитайки да те споходи големия късмет, който ще разреши всички твои проблеми.

А истината е, че си се оставил, живота да те побутва и вътре в теб си изпитвал страх да поемеш рискове. Желаел си да спечелиш, но страха от загубата е бил по-голям.

Вътре надълбоко в твоето същество, ти и само ти знаеш, че не си направил каквото е нужно, за да спечелиш. Избрал си да заложиш на сигурно.

Практика и само практика, няма друг начин да се достигне до победата. Практикувай и напредвай бързо. Промяната, която настъпва в хората изисква практика и практика.

Практиката от своя страна има нужда от гориво. И това гориво е личната енергия, която човек притежава. Има хора, които какъвто и бизнес да започнат за кратко го превръщат в проспериращ такъв.

Има хора, които просто сядат да продават семки пред стадиона и стоката им се продава буквално за минути.

Ако се огледате, ще забележите, че има и доста супер оборудвани бизнес начинания, в които са инвестирани купища пари, и въпреки това стоят празни.

Тук човек разчита на личната си енергия.

Когато имаме лична енергия в този бизнес, това ни прави атрактивни и хората са привлечени от нас, привлечени са от възможността за израстване и нов стил и стандарт на живот.

Това привличане, ни дава идеалната възможност да им подадем фактурата и да получим за работата си точно толкова, колкото мислим, че заслужаваме.

Ако си дърводелец или маркетьор и имаш лична енергия хората те забелязват. Забелязват работата ти, забелязват енергията ти.

Такъв човек изпълва околното пространство с позитивно излъчване и всички са привлечени като молци на нощна лампа, да не давам друг един пример.

Същото е и с индустрията на пазарните мрежи.

Ако повишиш нивата на личната си енергия, ако вибрираш в работата си, ако си позитивен и изпълнен с енергия, хората ще са привлечени от теб, ще дойдат да те видят, ще се отзоват на поканата ти, ще усетят подсъзнателно, че няма да ги излъжеш и ще ти се доверят.

С настъпването на промяната отвътре, настъпва и една драстична промяна на приоритетите на човек. Професията задължава.

Идва момента, в който трябва да избереш дали да продължиш и да се превърнеш в лидер или да останеш, където си и да се задоволиш с каквото имаш.

Ако избереш второто, просто продължаваш по старо му. Това също е избор, който е достоен за уважение. Ако избереш първото обаче … ооо ако избереш първото.

Ако избереш първото си длъжен да положиш основите и да изградиш една по една петте колони на доверието в един лидер. Тук животът напълно сменя своя ритъм и посока.

Може би не се изразих достатъчно ясно. Това остава завинаги.

Тук се пресича точката, от която няма връщане. Точката, от която нещата никога повече няма да са както са били преди. Тук започва изграждането на напълно ново АЗ.

Първата колона се нарича „Честен, Почтен и Постоянен”. Такъв трябва да е един лидер, за да успее да привлече колкото се може повече последователи.

С прости думи, трябва да отстоява с цената на всичко своите човешки ценности и принципи, трябва да изпълнява дадената дума и да не се променя.

Това е предизвикателство за много хора.

Те не издържат на напрежението, скоро се разболяват от синдрома на завършения продукт и за тях останалият свят вече е ниско долу.

Тук ако искате да оцелеете имате нужда от терапия. Оставете егото настрана, купете си правилната литература, потърсете съвет от правилния човек и си дайте шанс отново.

Чистите намерения са втората основна колона, от която зависи доверието в лидера. Търси се удвояване и липсата на прозрачност подкопава позицията на всеки лидер.

Поведение от двойнствен характер е недопустимо.

Удвояването е термина, с който се назовава умножаването на броя на хората в мрежата. Лидерът трябва да има ясни, чисти и прозрачни за всички намерения.

Пазарните мрежи са бизнес, в който материята прима са хората и липсата на чисти намерения много бързо съсипва изграденото с много труд. Всички са вперили поглед във вас.

Третата колона на доверието се изгражда с набавянето на сериозно количество познания в областта. Хората стремящи се да изградят солидна и стабилна мрежа са задължени постоянно да представят актуална информация.

Наличието на такава информация и постоянното и обновяване и ъпдейтване изгражда доверие и кара хората в мрежата да се чувстват спокойни и сигурни.

От друга страна в ежедневието си, сме бомбардирани отвсякъде с тонове ненужна информация от медии от всякакъв тип и размер и коректната и актуализирана информация представена по подходящият начин успокоява хората във вашата мрежа.

Четвъртата колона на доверието се нарича визия.

Тя ако може така да се каже е с едни гърди напред пред останалите. Визията за това, къде сме и къде искаме да бъдем. На основата на тази колона се поставят целите и задачите и се прави плана за действие.

Без визия хората бързо губят ориентация и се поддават на различни външни влияния и фактори. Доста често слабите такива сменят една МЛМ компания с друга, но не постигат никакъв напредък и за това е отговорен лидерът.

Лидерът е длъжен постоянно да актуализира и представя и дава визия на своя екип, за да ги държи нащрек и да не ги оставя да се отпускат.

Постигането на поставените цели върви по предварително начертан график и е нужна дисциплина за постигането им.

Петтата и последна колона на доверието се нарича резултати.

Доста често в началото на работата си, в която и да е МЛМ компания дистрибуторите са подложени на натиск за това какви резултати имат.

Ако в този пункт не сте подготвени за атаки от дистрибутори от други МЛМ или просто от хора, на които представяте своята МЛМ, може да претърпите много горчиво поражение.

Това е един критичен момент, който представя силен коз на вашите противници. Те в един глас си отварят широко устите и ви казват, да оставите начинанието.

Тези противници често са най-близки хора.

Повечето компании опаковат продукта си в големи, мазни и сладки обещания за бърза печалба и това в 90% от случаите играе лоша шега на дистрибуторите.

Тук е ролята на лидера, който е длъжен да им обясни и покаже какво всъщност се случва.

Лидерът трябва по най-подходящият начин да покаже на хората под него в мрежата, че не е нужно да лъжат или да се червят от неудобство, когато са принудени да отговарят на този въпрос.

Решението е много просто.

Решението е, дистрибуторът да се облегне на резултатите на своя лидер или лидери ако са няколко.

За всички е ясно, че в който и да е бизнес резултатите идват с времето и е нормално ако сме от един месец в компанията нашите резултати да са символични или все още никакви.

Какви са вашите очаквания от този вид бизнес?

 

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg