Как се става милионер в One Coin. На човек никога не му се дава желание, без в същото време да му се даде и силата да го осъществи! -
togeo.alle.bg сайт на Тодор Георгиев

Защо обичам мулти левъл маркетинга

ЗАЩО ОБИЧАМ   МРЕЖОВИЯ МАРКЕТИНГ

Това, което обичам най-много в мрежовият маркетинг е, че сме в бизнес, който помага на хората да осъществяват своите мечти! Няма по висше призвание да помагаш на хората да развиват истинския си потенциал.

Обичам личностното развитие, което върви заедно с МЛМ. При това се развива невероятна себедисциплина, мотивация и непрестанен стремеж към успеха! Казват, че МЛМ е програма за личностно развитие, за която ни се плаща на много нива!

Харесва ми това, че МЛМ те учи да общуваш по-ефективно. По-скоро това означава да станеш един отличен слушател.Това важното качество за развиването на процъфтяващи човешки взаимотношения. Харесва ми, че МЛМ е бизнес на вероятно е най- взаимоотношенията.

Обичам МЛМ, защото е най-антиелитарният бизнес. МЛМ защитава силата и достойнството на малкия човек, обикновените жени и мъже. МЛМ е единствената бизнес възможност, където обикновенният човек има най-добър шанс да успее. Разходите за започване са ниски, работата е лесна и приятна, получаваш помощ от другите.

Харесва ми, че мрежовият маркетинг може драматично да промени финансовия живот на хората. Едни допълнителни 500-1000$ на месец представляват невероятна рязлика във финансите, смея дори да твърдя ,че това може да спаси бракове.

Харесва ми свободата в МЛМ, избираш си часовете, в които искаш да работиш, къде искаш да работиш и да живееш и дори с кого да правиш бизнес.

Харесва ми да получавам постоянни пасивни доходи.Тези доходи са ключа, чрез който са натрупани всички големи богатства. Невероятно е, че можеш да отидеш някъде за три седмици, а когато се върнеш чека ти те чака. И най-накрая обичам това, което МЛМ може да направи за мен и моето семейство.

Искам да осигуря възможно най-добър живот за семейството си. Плаща ми се за това да помогам на хората да постигат мечтите си и в същото време аз да успявам да постигна своите...

[size=15px][color=#4000BF]Това, което обичам най-много в мрежовият маркетинг е, че сме в бизнес, който помага на хората да осъществяват своите мечти! Няма по висше призвание да помагаш на хората да развиват истинския си потенциал. Обичам личностното развитие, което върви заедно с МЛМ. При това се развива невероятна себедисциплина, мотивация и непрестанен стремеж към успеха! Казват, че МЛМ е програма за личностно развитие, за която ни се плаща на много нива! Харесва ми това, че МЛМ те учи да общуваш по-ефективно. По-скоро това означава да станеш един отличен слушател.Това вероятно е най-важното качество за развиването на процъфтяващи човешки взаимотношения. Харесва ми, че МЛМ е бизнес на взаимоотношенията. Обичам МЛМ, защото е най-антиелитарният бизнес. МЛМ защитава силата и достойнството на малкия човек, обикновените жени и мъже. МЛМ е единствената бизнес възможност, където обикновенният човек има най-добър шанс да успее. Разходите за започване са ниски, работата е лесна и приятна, получаваш помощ от другите. Харесва ми, че мрежовият маркетинг може драматично да промени финансовия живот на хората. Едни допълнителни 500-1000$ на месец представляват невероятна рязлика във финансите, смея дори да твърдя ,че това може да спаси бракове. Харесва ми свободата в МЛМ, избираш си часовете, в които искаш да работиш, къде искаш да работиш и да живееш и дори с кого да правиш бизнес. Харесва ми да получавам постоянни пасивни доходи.Тези доходи са ключа, чрез който са натрупани всички големи богатства. Невероятно е, че можеш да отидеш някъде за три седмици, а когато се върнеш чека ти те чака. И най-накрая обичам това, което МЛМ може да направи за мен и моето семейство. Искам да осигуря възможно най-добър живот за семейството си. Плаща ми се за това да помогам на хората да постигат мечтите си и в същото време аз да успявам да постигна своите... [/color] [/size]

Много хора говорят пълни глупости за МЛМ. Моля ви, ако искате да научите, питайте и ТОГАВА говорете!
МЛМ не е „зарибяване", не е продажби, не е пирамида, не е лудост (не знам с кого си се срещал и от кого си добил тези впечатления, явно не е бил мрежовик).

МЛМ е обучение и израстване - учи те на дисциплина, на ред, на умения, на общуване - на това да вземеш живота си в свои ръце.

          MLM

1. МЛМ е отворен за всеки навършил пълнолетна възраст, без значение от пол, образование, раса и т.н.

2. МЛМ е законна и етична бизнес структура, признат в много страни по света, в т.ч. и в България.

3. МЛМ е най-бързо развиващата се система за продажби и печалби.

4. МЛМ прави от невъзможното възможно.

5. МЛМ води хората към техните цели.

6. МЛМ позволява да израснете по-бързо като личност. 

7. В МЛМ Вие притежавате свой собствен бизнес. Вие сте шефът.

8. В МЛМ Вие сте доброволец. Вие не сте задължен да правите нищо.

9. В МЛМ Вие можете да започнете своя бизнес с по-малко средства в сравнение с класическия бизнес.

10. МЛМ е възможност за професионална кариера.

11. В МЛМ няма нужда да прилагате продажбени тактики за оказване на натиск или някакви манипулативни  техники.

12. МЛМ е свобода на избора. Вие сте свободни да избирате, кой, кога, къде, защо и как да развива вашия бизнес.

Силата на всяка многостепенна структура идва от дъното.  Многостепенните структури действат само тогава, когато отговорностите се приемат от най-ниското възможно ниво.

 Многостепенните компании се разпадат, когато техните лидери и дистрибутори забравят, че истинските стойностни неща текат надолу. МЛМ се разпада, когато хората търсят само пари, без първо да дават нещо стойностно.

Винаги когато горните нива започнат да правят това, което долните нива могат сами да направят,  системата  започва да се задръства, всичко се забавя, и накрая колабира;

6. Тези компании пропадат също или най-малкото получават лоша репутация, когато дистрибуторите им са лишени от качества.

Каквато и да е причината, поради която МЛМ компаниите пропадат, това не става поради принципа на многобройните нива, а поради това, че хората не прилагат този принцип честно и перфектно 

За да постигнете успех в МЛМ е необходимо:

1. Да имате вяра в мрежовия принцип – това означава да отдадете нужното уважение към естествената структура.

2. Да го разбирате и да го създадете за други хора. Това е,което ще накара МЛМ да работи за вас.

3. Вашият успех или провал зависят пряко от това, което сам направите.

Най-разпространеното недоразумение относно МЛМ е идеята, че вие ТРЯБВА да продавате на дребно, за да успеете. Но продажбите трябва да бъдат естествен резултат от 

изграждането на организация /структура/. Трудно можете

да изградите организация, като поставяте ударението

върху продажбите.

ПРОДУКТЪТ ТРЯБВА ДА СЕ ДВИЖИ, ИНАЧЕ НИКОЙ НЕ ПОЛУЧАВА ЗАПЛАЩАНЕ!

В основата на успеха в МЛМ са:

  •  Дългосрочните човешки отношения

·         Продажбите.

ü  продажби се извършват от дистрибуторите междутехните приятели, съседи и роднини, на тях не им се налага да убеждават непознати;

ü  Рекламирането и представянето на продуктите се извършва почти без изключение устно;

ü  Предлагането на продуктите не е свързано с ходене от врата на врата. В МЛМ вие просто трябва да споделите продукта или услугата.

Много е важен ДОБРИЯТ СТАРТ. Той е възможен ако има ЗНАНИЕ:

Скоростта, с която ние демонстрираме нещата, които желаем в живота е пряко пропорционална на скоростта, с която ние започваме да се чувстваме удобно с тези неща. Повечето хора не са там, където биха искали да бъдат  в живота. Не че не заслужават, а просто все още не се чувстват достатъчно комфортно с мисълта и чувството!Повечето хора смятат, че целта на  образованието е получаване на знания. А истинската цел на образованието е предприемане на действия!

Всяко действие е по-добро от бездействие. Ако правите грешки, нека да са големи, защото малките грешки остават незабелязани.

Постоянство и последователност:

„Правилото на 15 минути”:

15 минути на ден за среща със стар познат

15 минути на ден за ново запознанство

15 минути на ден за e-mail

15 минути на ден за обаждания по телефона

15 минути на ден за слушене на дискове

15 минути на ден ...

Но всеки ден...

 Разлика между вербуване и спонсориране

Вербуване – когато се опитвате да включите в своята мрежа хора, които вече добре познават начинът на работа в МЛМ. Тук вече имате обучен човек и не влагате ВРЕМЕ, ЕНЕРГИЯ И ЗНАНИЯ;

Спонсориране – означава да включите в своята мрежа човек, който въобще не познава МЛМ системата и принципите на работа. В този случай вие поемате отговорност: да го обучите напълно; да му давате съвети; да му бъдете опора в бизнеса. Вие влагате ВРЕМЕ, ЕНЕРГИЯ И ЗНАНИЯ. 

Голям финансов успех може да Ви донесе само изграждането на мрежа от регистрирани и работещи дистрибутори. 

Добрата новина е, че ще успеете само тогава, когато спазвате  принципите на работа, а лошата – провалът е неминуем, ако ги нарушавате!

Мотивация – поставяне на цел. Ако не знаете за къде отивате там и ще стигнете.

Стъпки към постигане на целите в МЛМ

Първа стъпка: Съставяне на списък на познати.

ü   Единственият капитал, който ви е необходим в този бизнес;

ü   Важно е да разберете значението на този списък;

ü   Как да съставите списък? /списък за близки и познати; за съседи и колеги; за приятели; за състуденти и съученици; за всички други;

ü   Ако не им знаете имената, тогава ги опишете така, че да знаете за кого става въпрос;

ü   Към всеки от тези списъци редовно ще добавяте нови имена;

ü   Вашите познати са много повече, отколкото си мислите /мин. 300 човека/.

Втора стъпка: Покана за презентация /представяне/

ü   Как да направим поканата – най-трудното в този бизнес;

ü   При поканата да не се дава никаква информация за бизнеса;

ü   Целта е да дойдат и да чуят бизнес плана и представянето на продуктите;

ü   Ред на поканата – на първата презентация се препоръчва да поканите приятели и близки познати;

ü   Причини за поканата – предлагате им шанс;

ü   Кога и къде да поканим – не по-рано от 7 дни; да не се прави покана от днес за утре; възможност за избор на ден и час. 

ü  Открити презентации/ - организирани презентации на структурата /мрежата/ - каните от 3 до 5 човека; уговаряте се да отидете заедно; избирате място за среща удобно за тях.

ü   Домашни презентации – трябва да поканите минимум 30 – 40 човека, за да дойдат около 8 – 10.

ü   Единични презентации – във вашия или нейния /неговия/ апартамент.

ü  Мотивация при поканата (усмивка, мисловни подаръци)

ü  Решаващо е началото /действия адекватни на очакванията.

ü   Позитивни и самоуверени.

 Предложете конкретни неща /ползи и възможности/

          Начин на повикване – по телефона, чрез писмо, Интернет, чрез ваши познати, факс.

           Цел на поканата – трябва да убедите вашите познати да приемат поканата и да дойдат на презентацията. Не говорете за бизнеса в движение или по телефона, а само съгласувайте времето и мястото.

           Съдържание на поканата – да бъде внимателно формулирана, избягвайте стила и думите, които използвате при презентацията, разговаряйте кратко, бъдете изобретателни, кажете, че ще им отнеме не повече от час,

          Трета стъпка: Потвърждаване на поканата

Ø  Навреме потвърждаване на уговорката;

Ø   При отказ се договорете за друг път;

Ø   Не изпускайте нервите си и не се разстройвате – помнете, че нищо не сте загубили;

Ø   Ако ви отговорят с твърдо “не”, не ги притеснявайте повече, позвънете им по-късно – когато сте постигнали успех;

Ø   Бъдете максимално конкретни и точни.

  

Четвърта стъпка: Представяне на бизнес плана и  на продуктите.

Ø  Пълна информация за бизнеса и за продуктите;

Ø  Колкото се може повече ваши познати да са информирани, че вие сте се включили в МЛМ;

Ø  Първите няколко презентаци води вашия спонсор, ако вие

нямате достатъчно опит;

Ø  Първите презентации се запомнят с вълнението и високото кръвно

налягане;

Ø  След 30 – 50 презентации вие ще имате огромен напредък;

Ø  Първите презентации правете в присъствието на вашия спонсор.

  

Пета стъпка: Подготовка на информативния материал.

Трябва да бъде точно подреден и опакован

Задължително трябва да съдържа:

           Основна информация за фирмата и продуктите /каталог

или видеокасета;

           Кратък текст за структурата и заработката /бизнес-плана

с примери за достигане на определено възнаграждение,оборот,

точкова система, включване на нови сътрудници и др.;

           Информативен материал за всеки, който е обещал да дойде –

това е задължителна стъпка;

           Веднага след презентацията раздайте на всички присъстващи

тези материали.

Защо е необходимо да дадете информационен

материал:

Ø   Върши една голяма част от вашия бизнес, вместо вас;

Ø   Дава възможност на присъстващите още веднъж да

преценят, размислят и видят възможността за бизнес;

Ø   Възможност на спокойствие да се запознаят с продуктитеи бизнес плана;

Ø   Оставяте отворена вратата за още една среща, на която имате възможност да получите отговор.

Шеста стъпка: Първа среща със спонсора – Помощ при вземане на решение

ü  След презентацията, но не по-късно от 48 часа посетете всеки един, който е присъствал на представянето;

ü   На срещата бъдете точни и подготвени;

ü   Целта на срещата е да разберете, дали ще имате сътрудник или само потребител;

ü   Вземете със себе си каталози и 1 – 2 продукта;

ü   Бъдете позитивно настроен и вярвайте, че двамата заедно ще успеете в този бизнес;

ü   От вас трябва да се излъчва желание, че вие не само искате да го включите, но и да го спонсорирате;

ü   Спечелете неговото доверие.

Структура на срещата:

Първа част: Разговор за неговото мнение и отговори на въпроси – не повече от 10 – 15 мин.

ü   Да разберете дали и доколко е потенциален сътрудник и доколко е схванал бизнеса и системата;

ü   Да разберете дали има някакви цели, които би могъл да постигне чрез този бизнес;

ü   Първите въпроси на тази среща задавайте вие;

ü   Вашата цел е да разберете истинския проблем и причина за неговото желание или отказ;

ü   Когато сте чули всички дилеми, кажете своите контрааргументи;

ü   В края на първата част на срещата, отговорът ще бъде “да” или “не”.

Втора част - /при отговор “не”/. Направете го купувач/клиент/.

ü   Въпросът е само откога и какво ще купува, какви услуги сепредлагат;

ü   Помолете го да си помисли колко негови роднини имат нужда от тези продукти;

ü   Бъдете доволни и от един единствен продаден продукт;

ü   Ако нищо не купи, можете да му предложите един каталог или списание на фирмата, по възможност като подарък;

ü   Оставете му задължително ценова листа на продуктите.

Трета част /отговор “не” и като сътрудник и като клиент/.

ü   Помолете го да ви напише набързо имената и тел. номера на свои познати;

ü   Помолете го да упъти към вас хора, за които би се сетил по-късно;

ü   Бъдете доволни ако ви даде поне 20 имена;

ü   Напомнете му, че и те имат минимум по 20 близки и познати, а това вече е 400 човека;

 Получете минимум 10 имена на негови близки, които трябва скоро да поканите или да да посетите.

Втора част /отговор “да”/: помогнете му да състави списък на познатите

ü   Започнете веднага със списъка на познатите – първа и основна стъпка в МЛМ;

ü   Запишете най-малко 50 имена – нека той да ги пише, вие му помагайте /Ако всеки от неговите 50 познати има по 50 познати = 2 500 и т.н.;

ü   Вие поставяте въпроси, той /тя отговаря;

ü   Градове и села, в които има близки и познати;

ü   Дали те имат нужда от допълнителни доходи;

ü   Предложете им възможност за заработят повече.

Трета част /отговор “да”/: Научете го как да кани на презентация

ü   Подготовка на списъците;

ü   Постепенно, един след друг ги поканете на презентация;

ü   При поканата не давайте никаква информация за бизнеса;

ü   Разговорът да бъде максимално кратък;

ü   Провокирайте техният интерес и желание да разберат повече за идеята;

ü   Спазвайте принципа 80 към 20.

Четвърта част /отговор “да”/: Договор за съвместна дейност

ü   Сключете психологическия договор, т.е. желанието да работи с вас в този бизнес, а след това формалния договор;

ü   Попитайте го какво време го устройва най-добре: 17, 18 или 19 часа,за да организира домашна презентация;

ü   Поставете въпроса точно така! И почакайте за отговор;

ü   Важно е да разберете дали сам ще вземе решението;

ü   Не го питайте кога е свободен да проведе презентация;

ü   Попитайте го кои дни е зает следващата седмица;

ü   После определете две дати, когато не е зает и уговорете презентацията.

На  спонсорска среща поставяте на сътрудника

следните 4 въпроса:

1. Имате ли цел, която бихте искали да постигнете?

2. Колко пари желаете да заработите?

3. Колко време желаете и можете да посветите на този бизнес? /предложете му нещо алтернативно: например седмично 5 – 10 часа, 10 – 20 часа, повече от 20 часа/;

4. Склонен ли сте да следвате принципите на работа? 

В зависимост от отговорите и начина, по който е отговорил планирате вашите следващи действия.

КЛЮЧОВ СЪТРУДНИК – дефиниция:

1. Използва и познава отлично продуктите. Постепенно използва все повече от тях. Това е МНОГО ВАЖНО!;

2. Всеки месец провежда поне 5 – 10 презентации на бизнес плана и продуктите, най-напред домашни и единични,  а с нарастването на структурата и открити;

3. Има поне 5 до 15 постоянни клиенти /познати, които са се отказали да се включат в бизнеса, но ползват продуктите/;  

4. Работи върху личностното си израстване и редовно посещава организираните информационни срещи и презентации на мрежата;

 

5. Придържа се към всички препоръчани стъпки и има написан списък от познати, който носи винаги със себе си;

6. Склонен е да учи. Чете л-ра за МЛМ и други мотивационни книги; 

7. Добър отборен играч: ориентиран е позитивно към сътрудниците,  спонсорите и паралелните линии.

                                                                                Зиг Зиглер

Може да  заработиш само ако намираш хора, коитосе  нуждаят от пари.

С алегории...,сравнения, въпроси се стига до съзнанието на хората.

Аз ти предлагам пари , а ти ми казваш нямам пари, така,че  нали ти предлагам да имаш

Нямаш пари, а след 1 месец откъде ще имаш?

Само инвестираш в собствен бизнес, но ти не ги даваш за наем, а получаваш прекрасен продукт и отлично здраве.

Ако си убеден, че бизнесът работи на 100%, ще намериш ли пари?

Активно общуване с хора, задаване на въпроси  и намиране на правилните думи.

Не се жалете – действайте, говорете, отваряйте очите на хората, които не знаят толкова много...като слепи са...Събудете ги

Десета стъпка: Обучение на сътрудника да спонсорира иоткрива лидер на групата

1. Много е важно в този бизнес да усвоите всички важни неща и тънкости.

2. Да пренесете тези знания на своите сътрудници и те да се научат да ви КОПИРАТ.

3. Проверете дали всеки ваш директен сътрудник и всички директни сътрудници на КС във вашата мрежа разбиратсъщността на МЛМ бизнеса.

4. Ако има липса на разбиране и недоразумения, веднага започнете да работите , за да елиминирате тезинедостатъци.

Същността на МЛМ е, че много хора работят по-малко, а не малко хора да работят по-много. Когато има много хора, които да работят по-малко, тогава общият резултат е фантастичен

Най-важните 4 правила за постигане на сигурен успех

в този бизнес:

Правило 1: СПОНСОРИРАЙТЕ.

Правило 2: СПОНСОРИРАЙТЕ.

Правило 3: СПОНСОРИРАЙТЕ.

Правило 4: СПОНСОРИРАЙТЕ И ПРЕПОРЪЧВАЙТЕ

продуктите на вашите близки и познати.

Характерни черти на силна мотивация:

 енергия и ентусиазъм;

 решителност за успех;

 готовност за промени;

 готовност за поемане на отговорност;

 сътрудничество при преодоляване на проблеми;

 последователно постигане на резултати.

Характерни черти за слаба мотивация:

 

 преувеличаване на трудностите;

 съпротива срещу промените;

 апатия и безразличие;

 лошо разпределение на времето;

 лошо участие;

 поводи за спорове и оплаквания;

 липса на сътрудничество.

Вашите 10 отговорности при събитие:

1. Забавлявайте се, забавлявайте се, забавлявайте се;

2. Участвайте винаги във всяко едно събитие;

3. Подкрепяйте винаги всяко едно събитие;

4. Записвайте се винаги предварително и окуражавайте вашата

група да го прави;

5. Пристигайте на мястото на събитието рано;

6. Бъдете положително настроени, защото отрицателните

мнения смущават новите хора;

7. Трябва да сте сигурни, че предварително ще разговаряте

с всеки от вашата група и с хората намиращи се над вас;

8. Запознайте цялата си група с хората над вас в структурата;

9. Прекарайте възможно най-много време с всеки един от

гостите;

10. Бъдете такъв какъвто сте. Ние искаме всеки да види

истинското ви Аз.

Създаване дух на екипност.

 Ще бъдете по-успяващи, ако работите заедно;

 Екипите създават чувство на доверие, отговорност и взаимопомощ;

 Накарайте хората да се почувстват като част от нещо добро, което се развива в правилната посока;

 Работете като част от екипа;

 Научете всичко, което помага за изграждането и поддържането на ефективно работещ екип.

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg