Как се става милионер в One Coin. На човек никога не му се дава желание, без в същото време да му се даде и силата да го осъществи! -
togeo.alle.bg сайт на Тодор Георгиев

Работи ли Мрежовият маркетинг?

През последно време чувам твърдения, че мрежовият маркетинг в познатия си вид е изчерпан и е необходимо да претърпи промени, да се сдобие с нова форма. Вие на това мнение ли сте? МЛМ съответства на всички съвременни икономически изисквания и тенденцията му за разширяване стеснява възможностите на класическите стари механизми. По време на световната криза това се проявява най-очевадно.
1. Мрежовият маркетинг е безрисков икономически механизам. Съвсем естествено е да има в условията на криза огромно предимство пред класическия бизнес, който се свива под жестоките удари на кризисните вълни.

2. Мрежовият маркетинг работи в интересите на населението, а не в интересите на един собственик и предлага производство и движение само на качествена продукция. Това позволява да се предпазим от колапса който наближава, предизвикан от некачествени и дори опасни стоки. Това се отнася за хранителните продукти, препарати за почистване, дрехи, играчки и много други стоки, които се предлагат по класическият начин. Продуктите от МЛМ се движат само с препоръка на хората които вече ги ползват, доволни са от качеството им и изтъкват ползите за човека от тях. При наличието на некачествена продукция, механизмът на мрежовия маркетинг престава да работи и пазарът бързо изхвърля компаниите стартиращи на пазара с некачествена или неконкурентноспособна продукция.

3. Възможностите на МЛМ са най-големи в социалната сфера, при движение на стоки и услуги от социален характер и предназначение. Цената е достъпна за населението, тъй като са елиминирани посредниците като оскъпяващи фактори за наеми, заплати на персонала, няма нужда от скъпоструващата реклама, а продуктът се движи с препоръки.  Статистиката показва, че 80% от произвежданата  в света продукция се движи с препоръки и точно елементарната човешка потребност от споделянето се използва в Мрежовия маркетинг от мрежовите компании който няма друг равен на МЛМ.

4. Отново статистика: ако хората, които препоръчват на своите познати продукт или услуга използвана от тях самите, биха получавали възнаграждение за това от фирми-производители, то сумата получена от тях би могла да съставлява като паричен еквивалент стотици хиляди долари. В мрежовият маркетинг хората, препоръчващи продукта, получават възнаграждение и имат допълнителен доход, което е от изключителна важност в условията на икономическa кризa. Този, който твърди, че МЛМ вече не работи, греши и прави реклама на класическия начин на движение на продукта, когато на Вас не Ви се плаща за реклама и препоръки на даден продукт или услуга.
Обикновено нападките върху МЛМ са от страната на търговците, забогатяващи от Вашите безплатни реклами. Печалбата си я прибират в джоба и отново «плюят» МЛМ.

5. Логично е да предположим, че МЛМ не е само допълнителен доход, но и надежден източник за гарантирани доходи за хора, гледащи на тази индустрия глобално. Професията «мрежовик» е внесена в Регистъра на професии на Руската Федерация през 2002 година. Сега можете да получите диплома по тази специалност. В Русия в този  отрасъл се трудят около 3 милиона човека и още 2 млн. в страните от бившия СССР.

6. Мрежовият маркетинг е надеждна и перспективна сфера за активни хора. Вложените в този бизнес усилия се връщат щедро като паричен еквивалент. Много от бизнесмените, най-вече в условията на икономическата криза гледат на МЛМ като на паралелен бизнес и източник на увеличение на своята бизнес-кошница.

На лице са очевидните предимства:

-минимален стартов капитал,

-отсъствие на конкуренцията,

-безрискови инвестиции,

-международни бизнес възможности,

-няма ограничение в заплащането,

-ненормирано работно време,

-тренинги, обучения,

-дългосрочни перспективи.

7. С помоща на мрежовия маркетинг обществото може да реши много социални проблеми в сферата на труда и заетостта на населението, позволяваща хармонично съчетаване на интересите на държавата, бизнеса и предприемателя. Вие ставате пълноправен участник в бизнеса и имате реалната възможност да станете собственик на бизнес-активи и доживот да получавате остатъчен доход. Остава в миналото класическата експлуатация на наемен работник. Ниското заплащане на труда, неспазване на условията на работа, некоректното отношение на работодателя към наетите лица са източник на социалното напрежение.

8. МЛМ дава възможност за хармонично личностно развитие и създава нова обществена класа на достойни граждани – основата на цивилизованото общество. Не е възможна икономическа и социална модернизация на страната без ново съвремено мислене на обществото. А за нов начин на мислене най-лесно можете да се научите в МЛМ.  Често най-успешните лидери в МЛМ не живеят в столицата, а в отдалечени региони. Техният глобален подход към бизнеса позволява да се решат депресивните проблеми на провинциалните райони. В ерата на информационните технологии механизмите на МЛМ работят по-ефективно поради развитието на Интернета, достъпност на предаването на информация по skype, e-mail.

9. Според авторитетни световни икономисти огромна роля в профилактиката на здравето играе МЛМ. Той ефективно движи отраслите, непосредствено свързани със здравословният начин на живот.

Да обобщим:    Мрежовият маркетинг не само че не се е изчерпал, но има неограничени икономически и социални перспективи за развитие в помощ на обществото. А всевъзможните нападки, негативни TV предавания и статии  срещу МЛМ обикновено биват поръчвани от представителите на старият подход или са плод на некомпетентност в тази сфера.

Бедните търсят работа, богатите създават мрежи.

 

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.
Уебсайт в Alle.bg